butikken

29. nov. 2010

Pusletaske i læder

Hvis du er træt af, at din barnevogn skal være ledsaget af grimme pusletasker i plastik, skal du se vores lækre pusletasker i ægte læder!
Den fantastiske pusletaske i læder er fuld monteret med puslemåtte, vådrum til klude, holder til sutteflaske og alt det, som en pusletaske kræver.
Du kan endda bruge din pusletaske som almindelig taske i læder efter din barsel. Hele pusledelen kan nemlig tages ud. Den lækre pusletaske i læder koster 1299,- og vi sende den genre til dig, hvis du ike har mulighed for at besøge butikken og se vores pusletaske med egne øjne.






Jeg har selv været på barsel af 2 omgange, og begge gange har det ærgret mig, at jeg skulle bære rundt på en grim pusletaske, som bare ikke gjorde noget godt for mit outfit - især når nu jeg havde lækre tasker i læder derhjemme til en mindre formue. De var bare ikke var egnet til at bruge som pusletaske. Så jeg åndede lettet op, da muligheden for denne pusletaske i ægte læder dukkede op. Så selvom jeg havde knagen fyldt med tasker, måtte jeg forklare min mand, at en pusletaske i læder, det havde jeg jo ikke, og muligheden for at eje en pusletaske, der er til at tage med i byen og stadig se tjekket ud med, den lader man altså ikke gå fra sig!!


Pusletasken fås i cognac farvet læder eller sort læder.
Du kan få den cool pusletaske i butikken i Ørestaden eller vi kan sende pusletasken i læder til dig.


Pris for Danmarks lækreste pusletaske, der også kan fungere som almindelig læder taske er 1299,-kr. Vi garanterer for, at pusletasken er alle pengene værd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar