butikken

25. maj 2011

Treasure box






















Vi har egentlig længe haft de her æsker fra House doctor i butikken og de har været super populære, jeg har bare ikke fået taget mig sammen til at få en med hjem endnu.

Men så slog det mig den anden dag at den skoæske(!) som jeg har min make up i egentlig godt kunne trænge en afløser.... og hey hvor er det smart.... jeg er virkelig imponeret over hvor smart det er. Alt er overskueligt og nemt at finde.
Jeg tror faktisk at mange bruger æskerne til smykker og til syting men den er hermed bevist også super god til make up.

Der kan fx ligge to mac øjenskygger i hver af de små rum, som man også kan sætte læbestifter i, og de lange rum kan både rumme børster og lipgloss eller ens mineralpudder, blush etc etc... Genialt!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar